جنس لنت ترمز روغنی دوچرخه چیست؟ مواد یک صفحه برای جلوگیری از افزایش دما انتخاب می شود.
شکل آن تخلیه گرما را تسهیل می کند. روی دوچرخه های سطح بالا یا دوچرخه هایی که برای رقابت در نظر گرفته شده اند، نگهدارنده های لنت ترمز روغنی دوچرخه دوچرخه از فولاد، آلومینیوم و کربن وجود دارد.
انواع مختلف لنت ترمز روغنی دوچرخه را می توان با هر مدل ترمز تطبیق داد. درج ها همیشه از دو عنصر تشکیل شده اند: آستر و تکیه گاه.
آستر قسمتی است که با دیسک در تماس است. دو خانواده اصلی وجود دارد: آلی یا فلزی.
ارگانیک که “رزین” نیز نامیده می شود، بهترین عملکرد را در هنگام سرد ارائه می دهد، بنابراین از اولین ترمز. اما دمای بالا را به خوبی تحمل نمی کند.
برعکس، روکش فلزی روی ترمز داغ عملکرد خوبی دارد و بنابراین دمای بالا را نیز بهتر تحمل می کند.
برخی از تولیدکنندگان پلاکت، واسطه ای به نام نیمه فلزی (یا نیمه آلی) ارائه می دهند که مزایا و همچنین معایب هر دو نوع را با هم ترکیب می کند.
پشتیبانی از لنت، از جمله موارد دیگر، تخلیه گرما را تضمین می کند و افزایش دمای روغن ترمز را محدود می کند.
اکثر براکت ها از فولاد ساخته شده اند، اما می توانید برخی از آنها را از آلومینیوم پیدا کنید. دومی دارای ظرفیت تخلیه گرما بسیار مهمتر از فولاد است.
برخی از برندها، مانند SHIMANO به عنوان مثال، حتی پشتیبانی از آلومینیوم مجهز به هیت سینک را برای افزایش این عملکرد ارائه می دهند.
وقتی صحبت از نصب ترمزهای SHIMANO برای دوچرخه سواری در کوهستان می شود، گزینه های زیادی وجود دارد اما هیچ چیز واقعاً پیچیده نیست.
انتخاب تجهیزات مناسب برای دوچرخه شما می تواند پیچیده به نظر برسد: یک سری سوالات، گزینه ها و تصمیماتی که باید گرفته شود. چه چیزی نیاز دارم؟ چه آرزویی دارم؟ چه چیزی می توانم بپردازم؟
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.